Apr 202010
 

Seks op internet heeft een slechte naam en heet verslavend  en van slechte kwaliteit te zijn. Net als ieder ander genotmiddel is internetseks inderdaad potentieel verslavend en moet er prudent mee worden omgegaan. Internetseks kan zowel een krachtig afrodisiacum zijn als een middel om weg te vluchten in een wereld van virtuele seks. Dit feuilleton gaat over internetseks als afrodisiacum, over een positieve, hedonistische beleving van internetseks als tegenwicht tegen de negatieve, puriteinse waardering hiervan die in de media hoogtij viert en die weinig ruimte laat voor genot. Ook in deze tijd van emancipatie blijft seks omgeven met taboes, die ter discussie moeten worden gesteld.

Kates Playground

Kate Ground is een Canadese vrouw van gemengd blanke en Indiaanse afkomst, die met groot succes in 2003 een eigen website opende: Kates Playground.[i] De naamgeving van de website sluit aan op de achternaam van Kate en prikkelt de fantasie van de bezoeker een speelplaats te gaan delen met de eigenares en voyeuristisch getuige te zijn van de wijze waarop deze zich op haar eigen speelplaats vermaakt. De exotische afkomst van de maakster geeft de extra associatie hier te maken te hebben met een kleine wilde. Niet voor niets begon ook Louis Paul Boon de beschrijving van zijn Feminatheek met ‘de nog wild en ongeschonden indiaanse, met haar door amazone en orinoco bemodderde borsten’[ii].

Het verhaal van Kate

Daar zit ze dan, alleen, op een bankje in de zonneschijn. Moeten we doorlopen of stil blijven staan? Wil ze alleen blijven of stelt ze gezelschap op prijs? Kate lacht ons toe en kijkt ons, net als wij haar, taxerend aan. We kunnen haar uitvoerig bestuderen. Haar mond is licht geopend, de lippen roze gestift, roze het medaillon om haar nek, roze het lint aan de bovenkant van haar bloesje in ruitjesmotief en roze ook het strikje middenin tussen beide borsten. Haar borsten bollen ietwat op in de voorgevormde bh van het bloesje, de armen en benen zijn zedig over elkaar geslagen. Ook wij kijken neutraal, maar innerlijk worden we onrustig. De blik wordt getrokken naar het korte spijkerbroekje, dat de ronding laat zien van haar billen of, neen, de billen zien we niet echt, we krijgen hiervan alleen nog een vermoeden.

In een volgende buitenopname staat Kate met scheve heup op straat voor een auto. Een afbeelding later zien we haar van achteren, de billen ontbloot met de rok omhoog om haar middel geslagen. De handen rusten op de billen die ze ons uitdagend toesteekt. We schrikken wat van het tempo en de plaats waar dit allemaal gebeurt. Wil Kate op deze plaats genomen worden, gewoon hier op straat, terwijl het een ogenblik geleden nog maar de vraag was of we wel náást haar mochten zitten? Wat betekent de associatie met de auto? Is het bezit van Kate vergelijkbaar met dat van een auto, mooi, duur, maar wel te koop voor de kapitaalkrachtigen onder ons?

In het zwembad is de ontklede pose in badkleding gewoon geworden. Figuur en achtergrond passen conventioneel in elkaar. Maar klopt dat wel? Is de figuur die Kate laat zien wel gewoon? We volgen haar met extra gespannen aandacht. Kate komt in bikini het water uit, steunend met haar handen op de rand van het zwembad. We kijken van boven neer op haar glanzende borsten die mooi afsteken tegen een luipaardbikini met een helblauw randje. Ze houdt haar hoofd enigszins scheef, uitnodigend om zich goed te laten bekijken. De borsten steekt ze naar voren, de billen naar achteren, met een lief lachje kijkt ze recht in de camera. In een volgende opname in het zwembad heeft ze een andere outfit. Kate zit nu op de rand van het zwembad gekleed in zwarte bh en een blauw rokje van spijkerstof, op de neus prijkt een grote zwarte zonnebril die haar een sterallure geeft. Haar handen houden de band vast van het rokje en ja, ze gaat hier op de volgende afbeelding iets mee doen. Voor onze ogen, ons nadrukkelijk aankijkend, tilt ze haar rokje op en gunt ons een blik op haar kruis dat slechts bedekt wordt door een kleine zwarte string. Haar mond opent zich uitnodigend, het puntje van de tong wordt zichtbaar tussen de tanden. Vervolgens zien we Kate in een zwarte bikini genieten van het water, eigenlijk heel gewoon, maar ze heeft wel heel expliciet haar handen op haar borsten gelegd die ze zachtjes lijkt te strelen. Een laatste foto in het zwembad maakt duidelijk dat er inderdaad een feestje kan worden gebouwd met Kate. Met de ene hand wrijft ze uitnodigend een champagnefles tussen haar borsten, met de andere hand laat ze één borst tegen de fles aan bollen. De fallus van de champagnefles wijst recht omhoog in de richting van haar half geopende mond.

De buitenscènes hebben ons niet onberoerd gelaten en roepen de vraag op hoe Kate zich binnenshuis gedraagt. Wat zullen we in de grotere intimiteit van een omsloten ruimte van haar te zien krijgen? We zien Kate zitten op een trap, een stairway to heaven, de toegang tot of verdere doorgang binnen een huis. Ze heeft een zwart visgraten hemdje aan dat haar borsten als twee appels in een mandje omvat. Als we net binnen zouden zijn gekomen van het boodschappen doen, zouden we haar met borsten en al zo in onze boodschappentas omhoog de trap op willen dragen. Haar handen houdt ze tegen haar kruis gedrukt, ze kijkt ons afwachtend aan. Als een tijger sluipt ze op de volgende foto op handen en voeten naar boven, haar kont – want dat zijn haar billen in deze houding geworden – heft ze in onze richting, we hoeven maar te volgen. Wanneer de camera inzoomt, bukt ze zich verder tegen de grond, waardoor haar kont verder omhoog komt en het beeld gaat domineren. Ze duwt met haar vingers de onderlip van haar half geopende mond nog wat meer naar beneden. In slierten hangt het haar voor het gezicht en bedekt het ene oog, het andere kijkt loom in onze richting. Ze raakt in vervoering. Dan is haar hemdje uit, met één hand bedekt ze nog haar borsten. Kate ontkleedt zich rustig, ze heeft geen haast. Ze geniet van iedere handeling die de naaktheid en de rondingen van haar lichaam accentueert. Wij genieten met haar mee.

Ze heeft ons inmiddels binnengelaten. Kate showt nog wat ondergoed. Een bruine bh en broekje, een crèmekleurige ketting, heupriem en netkousen. Als we haar van achteren bekijken zien we beloftevol de ronding van de billen door het kanten broekje heen. Een afbeelding van Kate in een negligeetje, zittend op de bank, past in deze reeks. Het negligé omspant haar borsten zo strak, dat onze handen jeuken om dat ook te mogen doen. Kate voert de spanning verder op door in een volgende serie uitvoerig met haar borsten te pronken. Ze trekt haar truitje omhoog, zodat de onderkant van haar borsten zichtbaar is. We kijken tegen deze rondingen op. Het truitje gaat nog meer omhoog zodat we de hele borsten zien, wel nog met twee handen bedekt. Daarna bedekt één hand de beide borsten en gaat de andere hand haar broekje in. Met body paint wordt speels aangegeven wat de goede richting is: een roze pijl wijst vanaf haar navel naar beneden. En dan is ze helemaal bloot. Kate zit in kniehouding op bed en houdt met beide handen haar borsten stevig omklemd. Doe dit met mij, lijkt ze te vragen.

Nu is de beurt gekomen aan de achterkant. In een zwart truitje met snoeproze kraagje en gehuld in zwarte netkousen tilt Kate een snoeproze rokje op: eindelijk zijn haar billen vol in zicht.[P5] Met ontbloot bovenlijf en nu voor de verandering in een hardroze rokje demonstreert ze hoe haar handen gebonden zijn in zachtroze handboeien. Ze trekt deze handboeien over haar borsten, die hierdoor twee grote gespannen bollen worden die zich met alle kracht uit deze omarming los willen maken. Hoe geboeid zitten we nu naar haar te kijken. Kate ligt voor het oprapen, maar iets weerhoudt ons om tot actie over te gaan. We kijken gebiologeerd verder. Ze zit met wijd open benen voor ons op de bank: we hebben het volle zicht op haar witte broekje. Ze grijpt, in een volgende reeks zonder handboeien, onderzoekend en uitdagend in haar eigen broekje. Ze loopt weer een trap op, nu helemaal ontkleed, haar naaktheid accentuerend met een een roze sjerp die ze bevallig om haar schouders heeft gedrapeerd. Ze gaat een kamer binnen die niets anders dan haar slaapkamer kan zijn.

De slotscène van iedere serie op haar website ontvouwt zich nu voor onze ogen. Kate rekt zich uit voor de spiegel, via de spiegel haar beeld verdubbelend, we voelen ons dronken worden, kunnen onze ogen niet geloven als Kate, voorover leunend op een stoel of bed, haar prachtkont inmiddels meer dan uitnodigend naar ons toe heeft opgeheven. Door de camera, inzoomend, worden we met onze neus op deze feiten gedrukt. Billen vullen het hele beeld en tussen beide bollen zien we de diepe mysterieuze gleuf glinsteren die het eindpunt vormt van onze fantasiereis.


[i] Informatie van Wikipedia.

 

[ii] Louis Paul Boon, Fenomenale feminatheek, in Het erotische/pornografische werk, De Arbeiderspers, Amsterdam/Antwerpen, 2008, p. 12.


 Leave a Reply

(vereist)

(vereist)