Sep 272010
 

Seks op internet heeft een slechte naam en heet verslavend  en van slechte kwaliteit te zijn. Net als ieder ander genotmiddel is internetseks inderdaad potentieel verslavend en moet er prudent mee worden omgegaan. Naast slechte porno, is er echter zeker goede porno op internet te vinden, zoals in dit feuilleton wordt aangegeven. Seks op internet verdient een bredere discussie en waardering dan de vooroordelen die in de media hoogtij vieren.

Crissy Moran

Aria is een goede vriendin van Crissy. In een Romeins interieur ontkleden ze elkaar, Aria likt vol overgave Crissy’s borsten, terwijl Crissy mijmerend in de camera staart, haar volle lippen half geopend, de sekslucht van beide smachtende lijven in zich zuigend. Dan richt Aria haar aandacht op het majestueuze achterwerk van Crissy, prachtiger billen zijn niet vertoond. Blote Aria trekt het satijnen gewaad van haar vriendin over de volle billen en houdt de jurk met beide handen vlak onder de billen uitnodigend vast, waarbij ze zich voorover buigt en haar eigen borsten laat bungelen naast de twee grote bollen van Crissy. Het satijnen kleed werkt als een rode lap op de stier, we willen vooruit stormen, maar worden in de vaart geremd door de zachtgele kleur van de jurk, die rustiger gevoelens oproept. We kijken nu ook naar de geelgouden sieraden van beide meisjes waarmee hun opgestoken haar wordt vastgehouden. In het beeld overheersen zachte tinten, het licht is gedempt, de wanden zijn roze als het warme kutvlees dat naar verwachting aanstonds onthuld zal worden. De billen van Crissy komen in close-up, Aria laat het kleed iets zakken en tussen de benen wordt de zwarte eindbestemming van ons verlangen getoond, waarvan we zeker weten dat die al net zo open staat als de open monden met getuite lippen van de beide meisjes. Nu ligt Crissy met de benen wijd op de chaisse longue, met de arm ontspannen leunend op de leuning en haar kut presenterend aan Aria die devoot knielt overweldigd door zoveel geiligheid, haar lippen likkend. Dan zijn de rollen omgedraaid en ligt Crissy bovenop Aria die zich loom heeft neergevleid aan de andere kant van de bank, hun tongen ontmoeten elkaar, Crissy likt Aria’s tepel, eerst ons nog taxerend aankijkend en dan in overgave de ogen neerslaand, in close-up zien we de rode tong en paars opgemaakte ogen, de kleuren van een penis in opgewonden stand. Naar deze denkbeeldige toeschouwer verwijst nadrukkelijk het laatste beeld en face waarin Crissy op de schoot zit van Aria en de beide meisjes met de benen wijd hun gerimpelde oester uit de zee van dijen aanbieden. De opgestoken haren, gouden sieraden, maskara-ogen, lipstick-monden, gelakte nagels, tepel-borsten, open benen, hooggehakte ranke voeten zijn attributen voor de verheerlijking van de twee kutten midden in beeld van de op elkaar zittende meisjes. We staan in aanbidding van een welhaast voelbaar kloppende dubbelkut die ons het beeld inzuigt.

Shay Laren

Shay heeft een slanke taille, grote borsten en weelderig sluik haar dat soepel over haar schouders valt. Haar blik is omfloerst alsof ze net wakker is geworden en het liefst weer in bed wil terugkeren. Met jou natuurlijk die ze enigszins verwonderd aankijkt. Je bent aangenaam verrast door dit onverwachte contact en door de aanlokkelijkheden die Shay voor jou etaleert. Als ze aan de rand ligt van een zwembad, verheffen haar borsten zich als twee verre eilanden waarnaar je zo op vakantie wilt gaan. Als jij loom op de grond ligt in de koelte van een boom hangen haar borsten als rijpe vruchten plukklaar onder het hemdje dat ze omhoog heeft getrokken en daarna vlotjes uittrekt om zelf haar schatten alvast in de handen te nemen en te koesteren. Shay daagt je verder uit door zich met getuite lippen licht over jou heen te buigen, haar rug te strekken en haar borsten geprononceerder nog naar voren te steken. Ze danst daarna met haar kut vlak boven jouw verbaasde ogen, gooit haar hoofd in vervoering in de nek en haalt haar handen door haar haar. Terug in de jungle van de stad slingert ze zich als een aapje naakt aan een hoog tuinhek om je vervolgens te inviteren binnen de veilige beslotenheid van haar huis verder te genieten van haar vrouwelijke juwelen. Nu is er meer gelegenheid op te gaan in het subtiele spel van ogen en mond, die zich beurtelings openen en sluiten als begeleidende beweging van haar bungelende prachten en kronkelend onderlijf dat niet langer kan, niet langer wil wachten.

Cassia Riley

Cassia is een pittig meisje. Met dromerige Shay ligt zij op een bed hoog op een heuvel in een wijds landschap. Cassia is actieve partner, pakt Shay vast bij haar borsten, billen, houdt haar mond bij de buik van Shay, de camera in kijkend, dan drukt ze haar borsten op de schouder van Shay, terwijl deze in haar armen liggend naar haar opkijkt. Cassia houdt Shay van achteren vast en likt haar nek, als een tijger bespringt ze Shay, die op het bed liggend met gespreide benen het hoofd van Cassia in haar schoot neemt. Dan kijken we naar de blote borsten van Cassia in een rood omlaag getrokken hemdje, Shay heeft eenzelfde rood hemdje aan dat haar borsten nog bedekt, totdat Cassia dat hemdje uittrekt, haar blote borsten vasthoudt en daarna Shay bij de kin strelend op de mond kust. Met de borsten tegen elkaar zien we beide meisjes in vervoering contact maken via hun tong. Cassia duwt haar partner tegen de grond, legt een hand op haar keel en dan tongen beide meisjes weer heftig. In de slotscène van de serie brengt Cassia de kut van haar partner in beeld, liggend op haar borsten en de gespreide benen strelend van Shay die haar eigen borsten in de handen houdt en een tepel naar haar mond brengt. Roze kleurt Cassia goed. We zien haar in een roze trui, een roze hemdje, een hemdje met drukkertjes, die allen open zijn gesprongen om haar borsten vrij spel te geven. De borsten zijn midden in beeld, de open mond van Cassia is een uitnodiging die niet kan, niet mag worden weerstaan. Een meisje dat zich zo presenteert moet gekoesterd worden, de borsten komen verder in beeld, Cassia heeft haar hemdje uitgedaan, de mond is gesloten, ogen zijn uit beeld, de twee volle borsten komen nog groter in beeld, we kunnen ze bijna pakken. Helemaal? Neen, bijna.

Sandy Fantasy

Sandy heeft iets met zwart, heeft iets zwarts. Haar haar is blond of zwart. Als het haar blond is, steken de zwarte attributen scherp af. Het zwarte halsbandje, zwarte lijfje, zwarte nylonkousen en jarretels, zwarte kanten handschoenen, zwarte armband, ketting en ring. Als dit eenmaal is opgevallen, is het niet meer terug te draaien: je ziet steeds de combinatie zwart en blond, yin en jang, goed en slecht, met rood als variatie uiteraard, het rood van de lippen, het binnenste van de kut, het rood van het red light district als zij hoerige buitenopnamen maakt, rood ook wel als enkele kleur als ze in een doorschijnend rood jurkje en rode schoentjes poseert en het rood laat contrasteren met de zwart opgemaakte ogen en het donkere schaamhaar, dat we tussen haar open benen zien als ze het jurkje optrekt. De eigen haarkleur is donker, ook in het hoofdhaar schijnt het donkere vaak onder het geblondeerde door en herhaalt zich het spel tussen licht en donker. Als zij staande wordt gehouden door twee agenten in zwart uniform, een man en een vrouw – een zwarte man en een blanke vrouw uiteraard – is Sandy met haar blonde haar niet de slechterik, maar de goede boodschapper die de dienstdoenders met haar seks overweldigt en uit de kleren laat gaan.

Het haar kan ook zwart zijn en dan wordt haar zwarte kant duidelijker geprononceerd. Als heks in zwart kant wil ze ons betoveren, maar dat is een beetje kinderspel vergeleken bij het hoertje dat in rood lakleren outfit tegen een muur geleund ons een donkere blik toewerpt en haar gezicht schuil laat gaan onder het zwarte haar dat donker is als de nacht en het licht tegenhoudt van de straatlantaarns. Het licht dat toch in deze duisternis doordringt laat haar blanke huid goed uitkomen tegen de zwarte en rode contrasten, de blanke huid die zich niet in het duister laat wegstoppen maar onder onze ogen steeds meer het beeld gaat vullen als Sandy het rode jurkje naar beneden trekt om de borsten vrij spel te geven en naar boven trekt om ons haar kont toe te steken, met haar roodgelakte vingers steun zoekend tegen een bakstenen buitenmuur, waarlangs ze zich vervolgens naar beneden laat zakken om als een krolse kat liggend op de straatstenen te eindigen. Geen Cat on a hot tin roof, maar een ordinaire straatkat, die zijn krolsheid een metafysische dimensie geeft door, als in een schilderij van De Chirico, schaduwen de hoofdrol in het beeld te laten spelen. Schaduwen van het naakte lichaam over de straat, schaduwen ook op het lichaam zelf, schaduwen over wang, hals en onderkant van de verleidelijk omhoog geheven arm waarop het gezicht rust, schaduwen op het ene been van het andere been, dat net als de arm omhoog wordt geheven om de kut te tonen zoals de arm de oksel vrij geeft. Schaduwen tenslotte over de lippen en de gesloten ogen, naar binnen kijkend, alleen nog het eigen verlangen voelend.


 Leave a Reply

(vereist)

(vereist)